Jesteś młodym przedsiębiorcą, który niedawno otworzył własną firmę lub marzysz o własnym biznesie, lecz boisz się że brak doświadczenia sprawi, że poniesiesz porażkę? W takim razie warto postawić na działalność promocyjną firmy. Każde przedsiębiorstwo czy duża korporacja czy mała firma potrzebuje poinformować nabywców o oferowanych produktach oraz promocjach. Nie każdy przed dokonaniem zakupu śledzi wszystkie nowości pojawiające się na rynku, a już na pewno rzadko się to zdarza przy produktach, które w dużym stopniu nie obciążają domowego budżetu. Ważne jest, zatem uświadomienie potencjalnych nabywców, że twoja firma istnieje na rynku i oferuje naprawdę dobre wyroby, a promocji jaką oferujesz na pewno nie spotka u firm konkurencyjnych. Przy niskich nakładach na reklamę warto skorzystać tutaj z tzw. marketingu szeptanego, a więc zachwalania produktu swoim znajomym.
Duża liczba „szeptaczy” może dotrzeć do szerokiej grupy osób, w której na pewno znajdą się potencjalni nabywcy. Jako wynagrodzenie można zaproponować stawki o wiele niższe od tych, które pobierane są od firm marketingowych lub zaproponować pewną ilość darmowych produktów. Innym rozwiązaniem jest promocja firmy i nowego produktu za pomocą marketingu e-mailowego. Trzeba tutaj dysponować bazą adresów e-mailowych i jedynie wysłać reklamę wzbudzającą zainteresowanie odbiorców. Ważną rolę obecnie odgrywają również portale społecznościowe, a z pewnością tanim rozwiązaniem będzie utworzenie profilu naszej firmy i poproszenie jak najszerszej grupy znajomych o kliknięcie magicznej frazy „lubię to”. Każdy kto kiedykolwiek otwierał działalność doskonale wie że to od klientów zależy powodzenie naszego przedsiębiorstwa. Nic nie będzie w stanie nam zapewnić sukcesu, jeżeli nie przyjdą do naszej firmy ludzi. Z tego to powodu właśnie powinniśmy zadbać o klientów i o to żeby zechcieli naszą firmę odwiedzić a do tego idealnie będzie jeżeli polecą ją naszym znajomym. Wówczas to będzie świadczyło o wysokiej jakości naszych towarów lub usług.