Popularne Posty

„Handel internetow

Każdy aktywny handel wychodzi naprzeciw potrzeb klienta. Analizuje jego potrzeby, ...

„Pozycjonowanie.

Pozycjonowanie strony internetowej to wszechstronne działanie, które ma na celu ...

„Milionowe inwesty

Handel to walka o klienta. Nie ważne czy dotyczy to ...

W jakim programie pi

Pisanie prac zaliczeniowych jest zajęciem niezwykle żmudnym i czasochłonnym, zwłaszcza, ...

darmowy lokalizator

Jeszcze kilka lat temu byłoby wręcz nie do pomyślenia, aby ...

Coraz większa liczba firm decyduje się na kampanie reklamową z wykorzystaniem sławnych osób znanych z telewizji. Są to osoby kojarzone z ulubionych filmów, seriali, programów telewizyjnych i w dużym stopniu wzbudzające sympatię. Tego typu kampania ma na celu zainteresować potencjalnych konsumentów produktem, który jest często używany i wykorzystywany przez ulubionego aktora, piosenkarza, czy też sportowca. Z badań wykonanych przez firmy marketingowe wynika, że wielu widzów chce w jak najwyższym stopniu utożsamiać się z ulubionym celebrytą i w związku z tym chętnie i często sięgają po reklamowane przez nich produkty. Tego typu kampanie częściej są też zapamiętywane przez widzów, a slogany potrafią wejść również do języka potocznego lub być elementem żartów opowiadanych na imprezie lub przy piwie.

Problem może pojawić się jednak w przypadku, gdy znana twarz kojarzona jest negatywnie. Środki pieniężne przeznaczone na tego typu kampanie, a często są to duże kwoty, mogą wówczas niestety nie zwrócić się, a sam produkt zaczyna być kojarzony negatywnie. Kłopotliwą sytuacją jest również wybuch skandalu z zaangażowanym do reklamy celebrytą lub zmiana jego wizerunku, jednak ta ostatnia kwestia regulowana jest najczęściej przez umowę. Tego typu kampanie reklamowe są zdecydowanie kosztowne w związku z tym wybór gwiazdy dokonywany jest bardzo ostrożnie. Badane są opinie społeczeństwa odnośnie wybranego celebryty oraz mierzona oglądalność programów, w których występuje. Wszystko to po to, aby osiągnąć jak najlepsze efekty z prowadzonej kampanii promocyjnej. Generalnie już chyba każdy z nas przyzwyczaił się do tego że w reklamach widzimy coraz nowe twarze osób znanych z okładek i powoli zaczynają reklamować wszystko. Zwłaszcza w reklamach banków jest bardzo wiele znanych ludzi, no ale to specyficzny rynek.